.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .

آقای رئیس جمهور عزیز

خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .


بنده به عنوان یکی از نخبگان دعوت شده به نشست نخبگان استان با جنابعالی پس از طی مسافت طولانی برای دریافت کارت ورود به جلسه به سازمان آموزش و پرورش مراجعه کردم ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه چهاردم آذرماه است مسئول توزیع کارت ورود به جلسه کارتم را تحویل می دهد و بعد 25000 ریال پول و می گوید قرار بود شام بدهیم بهم خورد این پول را بگیرید و ..... این در حالی است که باشگاه فرهنگیان مازندران در چند قدمی این سازمان قرار دارد و همه امکانات پذیرایی در آن مهیاست براستی آموزش و پرورشی که با نخبگان و چهره های ممتازش اینگونه برخورد می کند با معلمان و دانش آموزان عادی چه برخوردی خواهد کرد خدا می داند ؟؟؟


از سوی دیگر دربین این همه نخبه و چهره های برجسته در آموزش و پرورش لطفا پیگیری کنید که چه کسانی بیشتر در جلسه حضور داشتند آیا نخبگان و چهره های ممتاز فرهنگی و یا ....


همچنین در بین این همه فرهنگیان و فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت فردی را خودشان انتخاب کردند که به جای بیان مشکلات و دردهای جامعه فرهنگیان نقش رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران را ایفاء کند و گزارش کار سازمان آموزش و پرورش و موفقیتهای آنرا بیان نماید در حالیکه در گزارشی که در نشریه نگاه وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است سازمان آموزش و پرورش مازندران در ارزیابی عملکرد نسبت به سازمان های دیگر با کسب رتبه چهاردهم رتبه آخر را کسب کرده است ولی گزارش ارائه شده به گونه ای تنظیم شده بود که انگار آموزش و پرورش مازندران مدینه فاضله و موفقترین دستگاه اجرایی است هر جند یکی از فرهنگیان بازنشسته طاقت نیاورد ونسبت به شیوه گزارش ارائه شده اعتراض کرد و درد دل فرهنگیان بازنشسته را در همان جلسه به گوش همه رساند.


آقای رئیس جمهور در این گزارش حتی سعی شده بود به بحث پرسش مهر جنابعالی هم اشاره شود و نشان داده شود که سازمان آموزش و پرورش در پرسش مهر جنابعالی در کشور اول شد این در حالی است که این فرهنگیان و دانش آموزان مازندران بودند که با ارائه آثار مناسب اول شدند نه سازمان آموزش و پرورش !! باید به اطلاع جنابعالی برسانم رئیس سازمان آموزش و پرورش حتی در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر استان که در اردوگاه بادله ساری برگزار شد حضور نیافت و جالب اینکه حتی معاونین دیگر سازمان نیز در این همایش حضور نیافتند ( بجز معاون پرورشی که خود میزبان این همایش بود ) و از سوی دیگر امسال برای اولین بار فرهنگیان برگزیده پرسش مهر استان دعوت نشده و از آنان تجلیل نشده است.


بنده به عنوان یک نخبه فرهنگی از جنابعالی تقاضا می کنم وضعیت آموزش و پرورش مازندران را با اعزام نیروهای کارشناس و ارزیاب بررسی کنید و جلوی سیر قهقهرایی دستگاه تعلیم و تربیت استان را بگیرید بررسی کنید چه کسانی از توفیق خدمت بازمانده اند و چه کسانی با شعار اصولگرایی و مهرورزی شما بر مسند مدیریت قرار گرفته اند مطمئنم اگر بررسی نمایید باید میز کار این آقایان را در پارکینگ شهرداری پیدا نماییم ( اشاره به سخنان جنابعالی در استادیوم شهید متقی ساری ) امیدوارم که به مطالب این فرد کوچک در عرصه آموزش و پرورش استان توجه نمایید .


امضاء محفوظ

منبع :سایت فردا نیوز http://www.fardanews.com/show/?id=26095


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشگاهی 18 آذر 1385
برادر من ، امیدوارم جنابعالی از نخبگان باشی . آن پذیرانی که از آن گفتی پذیرائی معمول و متداول است . بازاری حساب میکنند . مثل طرحهای مصوبه سفرهای استانی ( چکی و سرانگشتی بر رفع غم باد ) والا همه میدانند با این مبلغ یک ساندویچ با کالباس نا مرغوب و چند CC آب برای فرو بردن لقمه بزور میشود خرید . بهرحال وضع ازهمین قرار است که میبینید . تذکرات هم مثمر ثمر نیست و پاسخش " طاغوتی " است . در این شرایط وضع بهتراز این نخواهد بود .
و اما بعد :
از جنابعالی به عنوان یک نخبه برگزیده و دعوت شده 2 سئوال دارم :
1 - آیا اسلام با ظاهر آراسته و سر و صورت تراشیده ، مطبوع ، زیبا و خوش بو مخالفتی دارد ؟
معترضه :
(بله ، منهم در آن جلسه ، آن چهره ها را با آن ظاهر و شکل و شمایل ،دیدم . شاید از نخبگان و چهره های فرهنگی بوده باشند . اما آرایش و لباس شان به چهره های مورد بحث من و شما نمیامد . واین ایرادی غیر قابل چشم پوشی است . بنظر میرسد در اینجاضروری باشداشاره نمایم حال که مجلس محترم با کمک و یاری طراحان !! مد و لباس نسبت بسامان دهی مد و لباس موکلین خود قصد دخالت دارد . بهتر است این سامان دهی باضافه ساماندهی چهره ها را از خود و دیگر مسئولان شروع تا عبرت سایرین گردد . در این رابطه میتوان لااقل کمی از " فلسطینی ها و بیشتر از سوری ها " که روابط بسیار برادرانه با آنان داریم الگو و سرمشق بگیریم . )

2 - آیا در رعایت ادب و نزاکت و دانستن حداقل " الف و بای " آداب معاشرات و پذیرائی اسلام مخالف است ؟
مهدی اسدی 18 آذر 1385
با سلام
من هم با این دوست عزیز موافقم من هم در این جلسه حضور داشتم و تمامی سخنان از نزدیک شنیدم ولی باید بگویم این استان مشکلات زیادی دارد که گفته نشد و بعضا به نکاتی اشاره می شد که متاسفانه فقط آمار و ارقام بودند.
نام محفوظ 18 آذر 1385
ببینید من هم یکی از نخبگان فرهنگی شرکت کننده در این مراسم بودم واقعیت اینست که فکر می کنم مسئولین آموزش و پرورش از سادگی این عزیز فرهنگی سوء استفاده کرده و بجای اینکه با بیان مشکلات و مسائل فرهنگیان و دانش آموزان زمینه کمک بیشتر به آموزش و پرورش را فراهم کنند سعی کردند با دادن یکسری آمار و ارقام از زبان این فرهنگی ه به نمایندگی از خیل عظیم فرهنگیان استان سخن می گفت جایگاه خود را تثبیت کنند ولی مطمئن باشند رئیس جمهور و همراهان خیلی باهوشتر از این هستند که گول این حرفها را بخورند و تبعات اینگونه سوء استفاده ها بزودی نمایان خواهد شد
فرهنگی از بابل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.